Thursday, July 15, 2010

Muhammad Salahuddin Mohd Noh a.k.a Salahuddin al-Ayubi

Salam..

bg sesiapa yg terbaca blog aku ni aku nk berkongsi rasa kasih dan sayang pasal permata hati kami..
kira entry ni nk memperkenalkan anak kesayangan kami la.. :)

pada 6 Januari 2010, jam 3.10 pg.. Muhammad Salahuddin telah selamat dilahirkan di Hospital Kulai Johor. Anak Johor sejati la ni.. heheh.. ms lahir berat Salahuddin 3.12 kg..
Alhamdulillah.. aku tak sakit lama sgt.. tp ms menunggu utk sakit tu lama..pham tak? sbnr nya aku admit kul 9 pg..5/1/2010.. sbb dh ada tanda.. tp ms tu tak sakit pn.. bila check jalan.. dah buka 2 cm.. so kena tahan kt wad la.. tunggu punya tunggu, kul 12 mlm br rs sakit kuat.. yg betul2 kuat n kerap kul 1.15.. so aku pn mntk la masuk labor room.. sbb sakit sgt dah.. lbh kurg sejam lbh dok kt labor room baru la my baby nk kuar.. so nurse cpt2 pggl abi dia.. suami aku la utk membantu proses kelahiran.. Alhamdulillah dgn suami di sisi, bantuan nurse2 dan takdir Allah aku melahirkan Muhammad Salahuddin secara normal..

skrg.. Salahuddin dah berusia 6 bulan.. mcm2 karenah dah dia.. dh boleh meniarap n menyulur.. dan makin aktif.. ank llki kot kan..lasak nya yg amat.. huhu.. tp dia lah permata hati aku dan suami, pengubat duka, penceria suasana...dan suma la.. anugerah Allah kan... yg terindah...

ni aku upload la ckit gmbr Salahuddin dr awl..smpai umo 6 bln...


cukup la dulu entri kali ni.. saja nk warming up blog ni.. dh lama create tp tak berupdate pn..hehe...

No comments:

Post a Comment